نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، علی تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • اسداللهی، احسان نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]

ب

  • بهنام، محسن پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]

پ

  • پاشایی، سجاد هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • پورسلطانی زرندی، حسین طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]

ج

  • جابری، اکبر پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • جلیلوند، محمد تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]

چ

  • چراغ بیرجندی، کاظم تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • چهره گشا، محمد ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]

ح

  • حیدری نیا، اعظم تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرف‌کننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرف‎کننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • حسن سفیح، فلاح پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • حسین ظاهر محسن، علی تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]

خ

  • خلیفه، سید نعمت مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • خلیفه، سید نعمت تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]

د

  • دانش راد، الهه نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • درخشان، امیر تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • دوران، حاجی هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]

ر

  • رحمتی، مریم ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]

ز

  • زکی زاده، سید بهادر مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]

س

  • سید عالی نژاد، آزاده تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • سردبیر، سخن نقد کتاب [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • سرلاب، رقیه پرورش هم‌نوآوری از طریق هم‌آفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاه‌های ورزشی: نقش تعدیل‌کننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • سروش، ناصر نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]

ش

  • شعبانی، مهیا تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • شهلایی باقری، جواد پیش‌بینی ماندگاری مشتریان باشگاه‌های ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403]

ص

  • صفریان، شیوا ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]

ع

  • عاشقی، بهنام ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • عباس زاده، محمد هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • عبدالملکی، حسین مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • عبدالملکی، حسین تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]

ف

  • فکرت، اسما پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1403]

ق

  • قلی پور، فهیمه نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]

ک

  • کارگر، غلامعلی تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • کیانی، روح الله مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • کریمی، علی تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • کشکر، سارا تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • کهندل، مهدی تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]

گ

  • گل محمدی، حامد هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]

م

  • محسنی سرشت، طاهره نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • محمدی، سردار نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • مرادی چالشتری، جواد تحلیل و رابطه روش‌های تأمین‌مالی با عملکرد استراتژیک باشگاه‌های فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • مرتاضی، رضا تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
  • معرفتی، اکبر نقش اخلاق‌مداری و بهزیستی معنوی مصرف‌کننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]

ن

  • نسیمی، محمد علی ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
  • نظری، لیلا نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]

ه

  • همتی نژاد، محمد ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]