ا
-
احمدی، علی
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
اسداللهی، احسان
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ب
-
بهنام، محسن
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
پ
-
پاشایی، سجاد
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
پورسلطانی زرندی، حسین
طراحی الگوی بازاریابی حسی با دلبستگی عاطفی به برند و رضایت از تجربه حسی مشتریان استخرهای ورزشی استان البرز [دوره 5، شماره 2، 1403]
ج
-
جابری، اکبر
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
جلیلوند، محمد
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
چ
-
چراغ بیرجندی، کاظم
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
چهره گشا، محمد
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
ح
-
حیدری نیا، اعظم
تاثیر عوامل توصیه آنلاین عمیق بر سرگردانی مصرفکننده با نقش میانجی ادراک جذب شناختی در ورزشکاران مصرفکننده محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
حسن سفیح، فلاح
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
حسین ظاهر محسن، علی
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
خ
-
خلیفه، سید نعمت
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
خلیفه، سید نعمت
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
د
-
دانش راد، الهه
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
درخشان، امیر
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
دوران، حاجی
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
ر
-
رحمتی، مریم
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
ز
-
زکی زاده، سید بهادر
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
س
-
سید عالی نژاد، آزاده
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
سردبیر، سخن
نقد کتاب [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
سرلاب، رقیه
پرورش همنوآوری از طریق همآفرینی ارزش و دانش مشتری در باشگاههای ورزشی: نقش تعدیلکننده پردازش شناختی و درگیری رفتاری مشتریان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
سروش، ناصر
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ش
-
شعبانی، مهیا
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
شهلایی باقری، جواد
پیشبینی ماندگاری مشتریان باشگاههای ورزشی با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه [دوره 5، شماره 1، 1403]
ص
-
صفریان، شیوا
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
ع
-
عاشقی، بهنام
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
عباس زاده، محمد
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
عبدالملکی، حسین
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
عبدالملکی، حسین
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
ف
-
فکرت، اسما
پدیدارشناسی نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر افزایش فروش و صادرات کالاهای ورزشی ایرانی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ق
-
قلی پور، فهیمه
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ک
-
کارگر، غلامعلی
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
کیانی، روح الله
مدلسازی نقش آمیخته بازاریابی (P7) بر وفاداری هواداران به برند باشگاه نساجی مازندران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
کریمی، علی
تدوین الگوی اثر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مجدد محصولات ورزشی و ارتباط اجتماعی پایدار [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
کشکر، سارا
تعیین استراتژی توسعه بازار صنعت زیورآلات ورزشی در ایران [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
کهندل، مهدی
تاثیر نوآوری باز و بازاریابی شبکه های اجتماعی بر اصالت برند باشگاه های فوتبال با میانجی گری ارزش آفرینی و تصویر ذهنی برند [دوره 5، شماره 2، 1403]
گ
-
گل محمدی، حامد
هماهنگی تئوری های نظری و تجربی: رونمایی از پتانسیل مالتی گراند تئوری (MGT) [دوره 5، شماره 1، 1403]
م
-
محسنی سرشت، طاهره
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
محمدی، سردار
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مرادی چالشتری، جواد
تحلیل و رابطه روشهای تأمینمالی با عملکرد استراتژیک باشگاههای فوتبال عراق [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
مرتاضی، رضا
تاثیر بازاریابی چابک بر نیت های رفتاری با نقش میانجی اعتماد مشتریان و مزیت رقابتی محصولات ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1403]
-
معرفتی، اکبر
نقش اخلاقمداری و بهزیستی معنوی مصرفکننده در تصمیم به خرید کالاهای ورزشی جعلی [دوره 5، شماره 2، 1403]
ن
-
نسیمی، محمد علی
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسب و کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 1، 1403]
-
نظری، لیلا
نقدی بر کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1403]
ه
-
همتی نژاد، محمد
ارائه مدل تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر جذب مخاطبان رشته ورزشی فیزیک [دوره 5، شماره 2، 1403]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد